duminică, 21 decembrie 2014

Sintyu kandelikas...

A cincea lumânare din 2014 am aprins-o cu puștii mei, așa cum îi numesc eu. Am fost în Parcul Tineretului, unde am aprins lampioane, fiind ghidați de un pescar către Aleea Trandafirilor „pentru că de ce acolo se aprind lampioanele, nu lângă lac. Că dacă le aprindeți lângă lac, ele cad în lac, le ia curenții și le mănâncă peștii”. Am mers unde ne-a indicat domnul pescar, am aprins lampioanele și după aia am mers în Cafeneaua Actorilor să aprindem lumânărelele și să ne încălzim cu o ciocolata caldă... sau cu cartofi prăjiți.





După ce m-am întors din parc cu copiii, am fost la petrecere cu adulții, unde ne-am distrat pe cinste. Am râs, am bârfit pe alții și m-am bârfit pe mine însămi cu prietenii mei, am râs, am cântat, am dansat, am filmat momentele frumoase ca atunci când o să am copii și o să fie de vârsta mea să am ce să le arăt și să vadă și ei ce făcea mama lor când era tânără.




Ce reprezintă a cincea lumânare din 2014? Reprezintă toate râsetele pe care cei mai mici ca tine ți le provoacă. Reprezintă șansa de a face lumină pe aleile întunecate ale unui parc, dar și pe cele ale vieții, și reprezintă puterea de a-ți recunoaște slăbiciunile în fața prietenilor tăi.

Am aprins deja de cinci ori lumânările de Hanuka. Mai am încă cinci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu