sâmbătă, 20 decembrie 2014

Kuatro kandelikas...

Și... am ajuns la a patra lumânare de pe anul acesta. Dacă ieri mi-a luat un pic să îmi dau seama ce semnifică lumânarea din ziua respectivă, astăzi știu exact ce reprezintă a patra lumânare din 2014.

Mă așteptam să fie o zi grea și o zi în care trebuie rezolvate și definitivate multe chestii, așa că am decis ca în prima parte a zilei să mă destind puțin și să am un pic de timp pentru mine și pentru a mă răsfăța. Drept pentru care, miercuri i-am scris lui Alex de la salonul meu preferat și de suflet că vreau să își rezerve puțin timp pentru mine astăzi ca să „îmi facă niște șuvițe”. După ce am dezbătut culori și nuanțe până la 1 noaptea, am decis că rămânem la niște șuvițe fără să mă tundă și fără să îmi schimbe culoarea de bază a părului.

În schimb, pentru că e un băiat cu o imaginație mai mult decât bogată și care își iubește meseria mai mult decât o iubesc eu pe a mea (și voi știți cât îmi iubesc eu puștii și cât de mult iubesc ce fac), am ajuns de la „niște șuvițe” la cele mai frumoase nuanțe și culori pe care le-a avut părul meu vreodată. În prezent, am pe păr nuanțe de albastru, roșu, argintiu și a mai rămas și un pic din brunetul cu reflexii mov pe care tot Alex l-a creat în părul meu săptămâna trecută. Și după ce a terminat cu vopsitul, a început episodul numărul doi numit „coafatul”.

Eu: îl îndrepți?
El: ntz
Eu: dar ce îi faci?
El: o să vezi?

Rezultatul? Din părul meu creț care stă cum vrea el și când vrea el m-am ales cu o coafură pin-up, cu niște bucle mari, dar bine definite care stau ordonat și la locul în care le-a pus el.



Nu cred că o să pot să găsesc vreodată suficiente cuvinte ca să pot să îi mulțumesc că a reușit să îmi transforme brunetul meu anost și plictisitor în ceva atât de viu, de vibrant și de frumos. Ca să nu mai zic că nu o să pot să înțeleg niciodată cum a putut să aibă răbdare patru ore stând concentrat la părul meu, ca să fie sigur că o să iasă ceva de care eu să mă îndrăgostesc instant și de care el să fie mândru.



De asemenea, pe lângă culorile astea pe care le am pe păr acum, am și cele mai frumoase unghii, asta datorită Cristinei, care atunci când i-am zis „știi... mă gândeam să îmi faci o manichiură cu ojă semipermanentă” nu știa cum să mă așeze mai repede pe scaun.



Așa că, dragele mele cititoare, și, de ce nu, dragii mei cititori, absolut orice aveți în cap în materie de tunsori, manichiuri, pensat și cam orice ține de înfrumusețare, duceți-vă cu inima deschisă și fără nici un fel de emoție la Rynna Beautylicious și o să vedeți cum ideile voastre nu numai că devin realitate, dar o să arate mai bine decât în imaginația voastră.


Ce reprezintă a patra lumânare de Hanuka 2014? Reprezintă frica de schimbare pe care, atunci când reușești să o învingi, se vor întâmpla numai lucruri bune. Reprezintă toți oamenii care își iubesc meseria și o fac cu plăcere și reprezintă fiecare zâmbet sincer pe care îl primești. Reprezintă nevoia de a-ți aminti de tine din când în când și dorința de a face ceva frumos pentru tine și pentru cei din jur.



Am aprins deja de patru ori lumânările de Hanuka. Mai am încă patru. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu