miercuri, 15 octombrie 2014

Tu daca ai mai slabi putin ai fi foarte frumoasa...

Asta am auzit azi. Si in repetate randuri pe parcursul ultimilor ani. Si mi s-a cam luat. Slava Domnului ca sunt suficient de insensibila la vorbele oamenilor incat sa nu ascult ce imi zic diversi, insa daca era alta in locul meu stiti ca puteati sa o marcati pe viata si sa transformati o femeie sanatoasa intr-una bulimica sau anorexica? Prostilor!
Si oricum nu aveti dreptate. Pentru ca sunt foarte draguta si asa, fara sa corespund gusturilor voastre rafinate. Nu mi-am negat niciodata kilogramele in plus si nici nu am sustinut vreodata ca m-au sunat cei de la Victoria's secret sa imi propuna sa fiu imaginea viitoarei lor campanii. Insa, faptul ca m-am decis sa fac sport si sa inlocuiesc unele alimente cu altele nu este efectul a ceea ce au zis altii. Este efectul meu asupra mea. Si atat!

Si inainte sa imi spuneti data viitoare ca ar fi bine sa slabesc, ar trebui sa stiti urmatoarele:

1. Pe langa draguta, sunt si desteapta. Am luat niste note decente atat in gimnaziu, cat si in liceu, insa am excelat la examenele care mi-au decis drumul in viata. Am intrat a treia in clasa unui colegiu national din Capitala si a 88a din 800 de candidati la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti. Banuiesc ca nu mai e cazul sa va spun ca am intrat pe unul din locurile bugetate, nu?

2. Muncesc de la 15 ani. Adica de 10 ani. Si in astia 10 ani, in total, cred ca maxim 6 luni am fost "jobless". Si din fiecare loc de munca pe care l-am avut am plecat cu multe lucruri invatate.

3. Am fost la peste 20 de seminarii de leadership, majoritatea avand vorbitori profesionisti.

4. Am fost si sunt implicata in organizarea unor evenimente internationale de peste 400 de participanti. Ani la rand. Si toate au iesit foarte bine.

5. Merg mai bine pe tocuri decat oricare din pitipoancele alea pe care le considerati dragute pentru ca sunt slabe si poarta sutien cu push-up.

6. Si ma si imbrac mai bine ca ele.

7. Asa cum voi ziceti ca as fi frumoasa daca as fi slaba, asa zic si eu ca poate m-ati atrage macar cat o samanta de mac daca ati fi mai destepti. Eu pot sa slabesc. Voi cum aveti de gand sa rezolvati?

8. Am citit peste 100 de carti pe parcursul anilor. Foarte putine, insa, fac parte din cele pe care am fost obligata sa le citesc pentru scoala. Poate de aia nu sunt fotomodel acum...

9. Sunt in stare sa castig increderea oamenilor. Atat pe plan personal, cat si pe plan profesional. Din nou, poate de aia nu sunt fotomodel acum...

10. Sunt foarte multumita de mine si nu simt nevoia sa multumesc pe altcineva. Sunt aroganta, perfida si, suficient de des, obraznica. Tot ce fac, fac pentru mine si pentru dezvoltarea mea personala. Sau pentru apropiatii mei, atunci cand pot. Si doar parerea lor conteaza. Daca ei imi spun ca sunt mai draguta slaba, o fac stiindu-mi povestea, stiindu-ma de ani buni, nu bazandu-se pe faptul ca au vazut o creata pe strada,  cu care s-ar culca daca ar slabi un pic.
Sunteti deplorabili si jalnici. Si sa stiti ca atunci cand o sa slabesc si o sa ajung la greutatea pe care mi-o doriti voi, o sa va scuip intre ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu