duminică, 6 octombrie 2013

Jurnal de calatorie: ziua 6 - Haifa si Tel Aviv runda 2

Am dormit jumatate de sambata. Probabil, aventura din clubul minunat ma obosise psihic atat de tare incat a fost nevoie sa dorm pana la ora 1 la pranz ca sa imi revin.

Dupa ce am facut dus si mi-am respectat tabieturile de dimineata, am fost iarasi cu toata familia sa mancam, de data asta la o humuserie, unde eu ma saturasem doar din aperitive. Nu inteleg cum pot oamenii astia sa manance asa mult, dar probabil ei asa sunt obisnuiti sau, probabil, lipsa poftei mele de mancare pe care o am de 20 de zile and counting nu ma lasa sa mananc cat mananca israelianul de rand. Nu stiu...

Am terminat de mancat, m-am mai vazut cu niste rude din partea mamei si am luat primul tren spre Tel Aviv.

Cu chiu cu vai, cu bagaje dupa mine, cu drumuri incurcate, am reusit sa ma intalnesc cu Dana si cu David, care m-au dus acasa la ei, ca niste draguti si, apoi, m-au dus la (Dana, fii mandra) NAVAL. Adica la port.

Eu acum ies din casa. V-as mai scrie, dar chiar ma grabesc. Ma duc sa imi vad romanasii si restul minyanimilor. Yalla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu