marți, 9 aprilie 2013

ganduri generale

Ce ma enerveaza cel mai tare la perioada asta a anului e ca acum, mai mult ca in oricare alt an, toata ziua e innorat si, la ora 8 e inca lumina afara. Mi se pare ca traiesc intr-un paradox idiot, intr-un episod din serialul ala de pe ProTV de cand eram eu mica numit "Zona Crepusculara" intr-o zi din viata lui Joseph K. dupa ce a implinit 30 de ani.


De cateva zile ma incearca o senzatie de anxietate, care nu sunt sigura ca e astenie de primavara. Pentru ca pana si astenia e confuza, din moment ce afara e orice altceva inafara de primavara. E o toamna tarzie care ma enerveaza si ma scoate din minti, pentru ca acum, mai mult ca in oricare alt an sunt meteodependenta.

Starea mea psihica, acum mai mult ca in oricare alt an, depinde in proportie de 90% de vremea de afara si 10% de cantitatea de zambete si vorbe frumoase din fiecare zi. Asta probabil din cauza ca am imbatranit. Nu trebuie ca zambetele si vorbele frumoase sa imi fie neaparat adresate, ci pur si simplu sa le observ sau sa imi treaca pe la ureche. Iar cum bucurestenii sunt vesnic ingrijorati, mistuiti de focul grijilor absurde, cautatori de probleme in piatra seaca, mi-e asa greu sa fiu vesela...

Acum, mai mult ca in oricare alt an, nu am impresia ca in aprilie traiesc varianta demo a verii. Sau daca asta e trailer-ul pentru vara, sincer nu vreau sa vad filmul ala. E ca si cum as merge la avanpremiera la un film de dragoste cu happy - end, adica 2 ore in care vad nimic si in care neuronii mei isi taie pe lung venele pentru ca au ajuns la concluzia ca e mai sanatos sa isi puna capat zilelor decat sa mai primeasca astfel de informatii.

Am chef sa dorm, sa ignor dezordinea de pe birou si sa nu ma misc pana cand imi bate la usa cineva ca sa ma anunte ca intram in 2014. Si, cand o sa vina acel cineva, o sa ma uit urat si o sa ii inchid usa in nas, acum, mai mult ca in oricare alt an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu