luni, 4 martie 2013

arunc si eu un gand...

Știți la ce mă gândeam eu, stând așa și ascultându-l pe Cheloo vrând să fie mințit și având o conversație semi-publică cu niște oameni simpatici? Că nu am mai scris de mult timp despre femei. Și mi-e să nu vă formați o părere greșită că încep să le aprob sau, mai rău, că am devenit una dintre ele. Așa că o să las mai jos niște cugetări și impresii.


1. În ultimul timp sunt din ce în ce mai convinsă că youtube-ul e femeie. Da, da. Site-ul ăla cu fillmulețe. Pentru că numai o femeie poate să facă niște legături atât de greșite și să creadă că dacă asculți Paraziții, următorul din playlist e Fuego. E același pattern cu „ai un fir de păr blond pe tine, deci mă înșeli. Nu mă mai iubești. Nu mai reprezint nimic pentru tine. Mă tratezi ca pe ultima proastă. Sunt bună să spăl vase și atât. Când am ieșit ultima dată la cico? Un Brifcor nu mi-ai mai dat și mie...ți-e rușine cu mine, despre asta e vorba. Știa mama ce știa...”. Și tu zici „ iubita mea, viața mea, lumina ochilor mei. O fi vreun fir de păr de la câinele ăsta de se tot preumblă prin casă ca femeia în melodia aia a lui Alifantis...”. NU!! E de la curva aia care a pus mâna pe același borcan de mazăre în Cora când am fost noi sâmbătă. Lasă, că am văzut eu cum se uita la tine. Curva dracului! La ea să te duci să dormi. Pleacă! Nu mai vreau să te văd.

Mai du-te, fă, în morții mă-tii. Așa mă enervați că uitați când o sugeați pe ascuns în diverse băi, și oricine vă dădea cu pula pe la gură era bun de luat acasă. Acum sunteți mari doamne, care se respectă și cer respect. Ați avut noroc că a fost unu suficient de bou incât să caute diamante în căcat (adică să treacă peste comportamentul de târfă de doi bani și să vă ia acasă pentru că...nici el nu mai știe exact de ce) și acum suferiți că are fire de păr pe cămașă. Pune în pula mea mâna și spală mai bine cămașa aia dacă nu îți convine..

2. Femeile ar trebui mutate în Bărăgan. Pentru că la cât plâng, pot ajuta lejer la combaterea secetei. Ar ieși un grâu...mamă - mamă - mamă! Plâng pentru că au ochi... nu știu de ce plâng. Plâng că le doare. Sufletul, capul, urchea, burta, ovarele, o măsea pe care și-au scos-o anul trecut, comportamentul bărbaților. Plâng de oboseală, de tristețe, de veselie, de emoție. La Titanic, la filmele cu Ryan Gosling, la stand-up-urile misogine. Că sunt singure, că nu sunt fericite în relație, că sunt ignorate, pentru că asta înseamnă că nu le mai pasă, că sunt prea băgate în seamă, pentru că asta înseamnă că ăla e bou și posesiv.

Decât să se scumpească țigările, nu mai bine băgăm un impozit pe lacrimi? Și amenzi pentru cine plânge în public? Creștem PIB-ul într-un an, ce n-ați văzut.

3. Proastele astea sinistre caută tot timpul să semene cu cineva. Ai văzut, fată, că Nicki Minaj are perucă roz? Fatăăăăăă...unde găsesc și eu gene false și peruci colorate? Hai fată, ca eu așa nu mai ies în Bamboo.
PĂI NU MAI IEȘI AȘA. Că nu e congres de păpuși Barbie, autisto.
Și mai au și impresii de dive doar pentru că au trei gablonțuri asimetrice. Alea sunt neo - rockerițe. Așa am auzit. Că eu nu mă pricep la muzică. Tata nu e chitarist sau ceva ca să îmi transmită și mie niște cultură muzicală.

Tata a fost golan și de aia am ajuns eu să scriu texte așa urâte, în loc să fiu și eu om de PR de 5 ani de zile și, de fapt, să fiu plătită pentru frecat pula și dat like-uri pe facebook.

Decât să-ți mângâi mutra aia dezordonată...

Un comentariu:

  1. Utilitatea ta pe pamant,cacat, e relativa,
    Mori, in mortii tai, din proprie initiativa!

    RăspundețiȘtergere