luni, 4 februarie 2013

Ce-ar fi dac'ar fi...

Stiti jocul? Ala cu ce-ar fi dac'ar fi? Daca da, bravo, daca nu, nu conteaza foarte tare, ca nu prea are legatura cu continutul articolului.

Ideea e ca am urmatoarele intrebari: ce-ar fi daca...
Nu v-ati atribui mai multe calitati, responsabilitati, momente in care avem putere de decizie decat aveti sau puteti duce? Daca nu v-ati mai crede miezul din dodoasca in orice moment al vietii doar pentru ca existati si pentru ca faceti umbra pamantului degeaba?

Ati intelege ca viata e mai simpla decat pare? Nu v-ati mai complica existenta, fapt de care, sincer, imi pasa mai putin. Dar, pe masura ce v-o complicati pe a voastra, nu stiu cum mama ma-sii se face ca ajungeti sa mi-o complicati pe a mea. Abia asta ma deranjeaza. Ca ajungeti, nu stiu cum dracu', sa imi influentati viata si cursul deciziilor pe care le iau.

Nu ati mai fi gaini proaste? Cum ar fi daca nu ati mai fi gaini proaste, oare? Oare am trai intr-o lume mai buna? Oare chiar ar exista relatii fericite? Fara presiuni? Fara interdictii? Doar cu incredere si rasete...multe rasete? Da. Ar exista. Pai si atunci? Lasam si noi impresiile, bocetele, urletele, cerseala aia infecta de atentie deoparte si ne purtam ca oameni normali?

Daca am fi sinceri (nu intamplator am schimbat persoana relatarii)? Daca n-am mai minti si daca nu am mai folosi cuvinte doar de dragul de a le folosi? Daca am aprecia culorile la valoarea lor maxima si daca am zambi doar pentru ca e senin cand ne trezim? De ce sa nu fim egoisiti si sa zicem ca e senin doar datorita faptului ca ne-am trezit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu