marți, 29 ianuarie 2013

Uite ca nu

Am auzit eu zilele trecute o melodie de la Swedish House Mafia, in care un nene canta ca "don't you worry, child, heaven has a plan for you". Melodia e foarte draguta, dar, ca de obicei, sunt o jitie si nu cred in rahaturi de-astea. Sa va explice Fifi cum sta treaba...

Faptul ca atunci cand te simti ultimul om te gandesti ca "lasa, ca Dumnezeu are un plan pentru mine si o sa fiu eu fericit la un moment dat" nu face decat sa ateste ca esti ultimul om. Nu e, frate! Vrei fericire? Lupta, mobilizeaza-te, hai ca v-am mai povestit eu pe la inceputurile blogului cum sta treaba. Dar, chiar sa crezi ca cineva acolo sus o sa iti analizeze planetele in timp ce tu stai ca trantoru' si te uiti la Suits sperand ca intr-o zi o sa ajungi Harvey doar pentru ca ai tu impresia ca ti-ar sta bine intr-un costum, e de cacat.

Am mai zis si o repet: NU LASATI FERICIREA SA DEPINDA DE ALTCINEVA INAFARA DE VOI! Indiferent ca e vorba de o entitate suprema, una parentala, sau entitatea aia care doarme in acelasi pat cu voi marti seara si uneori in week-end.

Si nu uitati: fericirea e relativa si nu e pentru oricine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu