vineri, 11 ianuarie 2013

Rezolutiile mele pentru altii pentru 2013

Mi-am dat seama ca nu sunt buna la facut rezolutii pentru mine, pentru ca, sigur nu o sa ma tin de ele, doar pentru ca au fost concepute drept planuri, au fost concepute sub forma "jur sa nu mai..." sau "de azi incolo...". Nu functioneaza. Daca voua va merge, bravo. La mine, lucrurile trebuie sa vina de la sine, altfel sunt doar planuri esuate si dezamagiri.
Insa, am constatat astazi ca imi doresc lucruri de bine pentru cei care imi sunt foarte apropiati. 3 la numar, ca sunt sociopata. Sau, de fapt, nu stiu daca sunt eu sociopata, sau oamenii pe care i-am intalnit pana acum nu au dovedit prin absolut nimic ca au ce cauta langa mine. Poate sunt doar aroganta si am o parere prea buna despre mine, dar imi e perfect asa cum sunt acum. Am si oameni de care ma simt apropiata, intr-o oarecare masura, dar ei stiu deja ce isi doresc si singuri si nu au nevoie de ganduri frumoase din partea mea.

Asadar, deci de la cei 3 de care am zis mai sus astept urmatoarele:

1. O licenta luata cu minim 9 in iarna, acusi, si o alta luata tot cu minim 9 in vara. Nu de alta, dar trebuie sa beau si eu pe banii cuiva in cele doua anotimpuri.

2. Sa fie la fel de veseli si de bine - dispusi ca in zilele de asta - vara in care radeam pana la 5 dimineata de diverse si diversi.

3. Sa nu imi mai gaseasca porecle care nu imi plac (nu stiu de ce am senzatia ca asta e cel mai greu punct de indeplinit)

4. Sa isi gaseasca lucrurile care ii fac fericiti si sa abuzeze de ele. Si cand sunt fericiti sa imparta fericirea lor cu mine, si, cand sunt suparati, sa injure 10 minute la telefon, dar abia dupa ce am zis eu "alo".

5. Si mai am o dorinta, egoista. Vreau ca toti cei 3 sa faca un pic din locul in care o sa ma mut in cateva luni. Pentru ca acolo o sa imi petrec ceva vreme de acum incolo si vreau ca acea casa sa aiba, chiar si cand sunt singura, acei 3 oameni in ea:).

M-ati prins cu sentimente pana in 9 seara. Promit sa nu se mai repete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu