joi, 3 ianuarie 2013

Rezolutii pentru anul nou? Lasati asa, nefeliat...

Am promis ca o sa scriu din UK, dar nu am facut-o.


 Pentru ca a fost o experienta atat de placuta incat chiar nu am vrut sa pierd nici macar o secunda din ce a insemnat Limmud si din ce a insemnat Matara.

Long story short, ambele programe au fost excelente, Limmud-ul m-a facut sa imi recapat increderea in organizarea de seminarii si de evenimente, pentru ca atata timp cat reusesti sa multumesti 3.000 (TREI MII) de oameni, sa le dai suficient de multe optiuni de conferinte si sa nu ii tii flamanzi, inseamna ca se poate, ca esti unde trebuie si ca unele organizatii inca mai au multe de invatat. Poate prea multe.

Matara m-a facut sa inteleg ca reprezint ceva intr-o anumita lume si pentru anumite persoane si, doar pentru ca sunt in stadiul asta, acele persoane din acea lume merita sa fac ceva pentru ele. Ne apucam si de asta, va promit, dar, mai intai lasati-ma sa deschid mai bine ochisorii in 2013.

M-am intors pe plaiuri autohtone, si, brusc a venit Anul Nou. Prea brusc. Nici nu am avut timp sa ma ingrijesc cum trebuie de lista cu "jur sa nu mai..." sau de cealalta lista cu "de acum incolo o sa...". Concluziile la care am ajuns sunt urmatoarele:

1. De pe 3 ianuarie nu mai fumez. Adica de azi. Pana acum mi-a iesit. Sigur o sa imi iasa definitiv.

2. De dinainte de sfarsitul lui 2012 nu ma mai joc cu parul. Sau daca o fac fara sa imi dau seama, incep si urlu ca o salbatica pentru ca ma sperii de puterea subconstientului.

Insa, pe la 23:00, pe data de 31 decembrie 2012, am avut o revelatie. Si am zis "in  2013 o sa fiu mai scarba decat am fost in 2012", pentru ca anul care tocmai s-a incheiat nu a fost decat o alta palma peste ochi care avea scris pe degete "tu chiar nu intelegi ca daca esti buna lumea te ia de proasta?".

Asa ca, sper ca acolo se face mojito bun si la ultimul nivel.

In alta ordine de idei, ca rezolutie pentru anul asta ar fi doar sa imi fac cat se poate de frumoasa casa in care o sa ma mut si pe care sigur o sa o pot iubi.

Si mai am o surpriza de proportii grandioase, dar de ea stiu doar apropiatii, ca restul au prostul obicei sa imi strice surprizele.

In rest, sa aveti un an nou cat se poate de bun si de frumos, de 2013 ori mai bun ca cel care s-a sfarsit si sa cititi printre randuri si din colt in colt.

Va pupa,
Fifi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu