joi, 10 ianuarie 2013

Mi-am adus aminte...

Mi-am adus aminte ca trebuia sa va luminez, dar nu am avut timp pentru ca, in ultimul timp, muncesc din greu (serios, chiar muncesc din greu) si simt ca nu pot sa dau Cezarului ce e al Cezarului, adica sa fac articolul ala atat de savuros pe cat merita sa fie. Asa ca, pana il scriu va mai aduc din cand in cand aminte de el ca sa va tin in suspans.

Pana atunci, va las mai jos niste bancuri excelente, la care am ras cu lacrimi. Si da, sunt misogine, asa ca, daca sunteti printese sensibile, va rog sa nu le cititi. Here we go:



1. De cate feministe e nevoie sa schimbi un bec?
    De nici una, pentru ca ele oricum nu reusesc sa schimbe nimic.

2. Ce e pentru o femeie fereastra de la bucatarie?
     Un punct de vedere

3. Ce face o femeie cu o foaie alba de hartie?
     Isi citeste drepturile.

4. De ce au femeile talpile mai mici decat ale barbatilor?
    Pentru ca sa fie mai aproape de chiuveta si aragaz

5. De cati barbati e nevoie sa schimbe becul in bucatarie?
    De nici unul...proasta poate sa gateasca si pe intuneric

6. De cati barbati e nevoie sa repare ceasul din bucatarie?
    De nici unul...proasta are ceas si la cuptor

7. De ce au femeile rochia alba de mireasa?
    Ca sa se asorteze cu electrocasnicele.

8. De ce au femeile ciclu?
    Pentru ca merita.

9. Vand BMW, stare exceptionala, an de fabricatie - 2012, octombrie. L-as pastra, dar nevasta-mea a luat astazi carnetul, dupa a saptea incercare.

10. - I-am zis sotului meu ca daca nu imi cumpara rochia aia pe care am vazut-o ieri, ies goala pe strada.
     - Si ce a zis?
     - Daca tot iesi, cumpara-mi si mie doua beri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu