marți, 8 ianuarie 2013

Mai bine golan decat jurnalist!

Va ziceam ieri aici ca o sa va luminez in ceea ce priveste capabilitatea barbatilor de a face sex fara a pune nici macar un strop de sentiment in actul respectiv. Fara a da macar un scuipat pe femeia care geme dedesubtul lui, fara sa ii pese ca poate maine proasta plange din cauza lui. Si nu, daca plange nu inseamna ca e sensibila. Inseamna ca e proasta.

DAR NU DESPRE ASTA VOM DISCUTA AZI.
Pentru ca am gasit ceva de o mie de ori mai interesant. O mie am zis? De un milion de ori mai interesant.

Raspunsul la intrebarea pe care toate femeile si-o pun in fiecare dimineata cand se trezesc, rapsunsul la toate intrebarile. Cheia Universului, floarea florilor, Mama Omida, coada-soricelului, dublu - stecher si toate alutararile de cuvinte. Sunteti pregatiti? Nu, nu... Am impresia ca nu sunteti pregatiti. Ma simt ca prezentatorii de concerte Inna. Are you reaaaadyyyyy??? I can't hear youuuu!! Are you reaaaaadyy???

Ok...Sa zicem. Iata revelatia:

Puteti citi, in cele ce urmeaza,

CUM SA ITI TUNZI PARUL PUBIAN 
IN FUNCTIE DE ZODIE.






Se poate ca pozele sa nu fie in ordinea zodiilor, si sa fii lasat cateva din ele in urma, doar pentru ca mi-era lene sa le decupez si doar pentru ca am pretentia ca oamenii care imi citesc blogul sa nu fie ATAT de preocupati de subiectul in cauza. Dar, daca sunteti curiosi, gasiti aici articolul integral.

Eu vreau sa o cunosc pe Diana Zagrean, sa aflu cu cat e platita pentru articolele pe care le scrie si sa ii bat pe aia care o platesc pentru mizeriile astea. Sau, mai bine zis, pe cei care ii cer sa scrie si o platesc pentru ghene de genul acesta.

Ah! Ah! Ah! Si mai vreau sa il cunosc si pe fotograful ala care e atat de cool incat isi ia modele urate, le imbraca in sutien si budigai si le pune cizme de dantela in picioare, dupa care le suie pe hrana cailor.

Si cand te gandesti ca, la un moment dat, imi doream sa fiu jurnalista... Bleah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu