marți, 11 decembrie 2012

Nu vrei sa plecam?

Serios. Nu vrei?
Ca eu da. Asa as vrea sa lasam zapada asta in urma, sau sa o lasam sa scartaie sub cauciucuri si sa plecam asa...aleator. Sa iti spun de vreo 3 ori "si peste o ora faci dreapta", tu sa razi, sa iti aprinzi o tigara si sa imi spui "nu mai bine peste vreo doua? Nu de alta, dar ca sa apuci si tu sa dormi un pic."

Eu sa port o rochie albastra si sa am accesorii asortate la pantofi, tu sa fii imbracat in costum, sa ai o cravata kaki si rama ochelarilor aurie cu negru. Sa ai ceasul ala care imi place mie la mana, sa nu te fi tuns si nici ras.

Sa zambim amandoi, eu sa ma enervez ca e prea mult fum in masina si ma inteapa ficatul de oboseala. Tu sa imi zici ca sunt copil razgaiat, eu sa iti explic ca nu sunt copil. Eu sa beau o gura din paharul de whiskey cu care am plecat de la petrecerea de mai devreme, tu sa ma certi in gluma doar pentru ca esti suparat ca tu trebuie sa bei apa plata pana ajungem la destinatie.

Si cine stie unde e destinatia aia? Am putea sa ne oprim un pic in Brasov ca sa imi iau un croissant? Tartinele alea de la petrecere erau atat de proaste...ATAT de proaste... Mi-e foame si sete, ca whiskey-ul zau ca nu tine nici de una, nici de alta, ba chiar le provoaca pe amandoua.

Cum adica pana unde mergem? Hai sa ne oprim la Viena. Stiu ca e lung drumul, dar putem sa ne oprim sa dormim o noapte in Sibiu la Ramada, unde imi place mie. Nu imi mai zice ca sunt razgaiata. Sunt doar idealista si imi plac binele si confortul.

Mi-esti drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu