vineri, 14 decembrie 2012

Imi place...


  1.  bomboana numita trufa. As manca o eternitate numai trufe. Amare la exterior si atat de dulci la interior...practic e ca si cum m-as autodevora. Muhahaha.
  2. de Victor Ponta. Serios...mie chiar imi place de baiatul ala. Mi se pare ca a fost educat de mic cum sa te joci frumos in curtea ta astfel incat sa dai cu batul fix in cine trebuie si sa scuipi la v-ati ascunselea pe ala care nu e in stare sa scape turma. 
  3. caldura. Dupa cum am mai scris tot aici, zapada asta si frigul napraznic ma termina psihic si ma deprima cumplit.
  4. sa deschid usa de la balcon dimineata. Oricat de frig e, imi place sa las camera sa se aeriseasca pana imi fac cafeaua si, cand ma intorc in camera, sa miroasa totul a proaspat si a zapada.
  5. long island-ul. Poate e o surpriza pentru toata lumea, dar ador sa beau long island. Si nu neaparat pentru ca vreau sa fiu dura si hardcore-ista si vreau eu sa demonstrez lucruri prin faptul ca beau 5 tipuri de tarie amestecate in acelasi pahar, dar imi place gustul ala acrisor si intepator. Da...sa mananc trufe si sa beau long island. That would be the life...
  6. Partea aia cu tente bisericesti din melodia "biniditat". Si imi mai place si sa dansez in prosop cu Cox pe melodia in cauza. Am luat-o pe campii de cand am caine, stiu...
  7. Sa ascult Michael Jackson dimineata. In special "You rock my world". E foarte placut sa miroasa a zapada combinat cu cafea si sa iti cante raposatu' versuri de impresionat gagici misto.
  8. Sa spun "despre ce vorbim aici?" in timp ce ridic o spranceana.
  9. Sa port manusi de piele si palton. Vai, dar ce imi place. Imi da asa o senzatie placuta...I feel dandy, baby:)
  10. Mai e cazul sa va zic unde imi place sa va spun unde imi place sa merg in noptile de week-end sau scrieti voi la comentarii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu