joi, 13 decembrie 2012

Anxietatea de week-end

Nu stiu altii cum sunt, dar eu de joi pana duminica ma transform in pasare de noapte care e fortata sa fie vultur ziua.
 Poate e si din cauza ca joi si vineri termin munca la 9, ceea ce imi lasa exact cat timp imi trebuie ca sa ma duc acasa, sa imi fac un dus, sa zic de 2 ori "eu cu ce ma imbrac?", de 3 ori "baga-mi-as picioarele, iar nu am cu ce sa ma imbrac!" si inca o data "zi, tu, Cox, nu-i asa? Ma-ta n-are haine, dar sa stii ca are cratima".

Sa gasesc pana la urma rochia aia neagra care nu are cum sa dea gres niciodata cand e purtata, pantofii de la Nine West primiti de la draga de Iulia din Ardealul Statelor Unite ale Americii (am un prieten foarte bun care asa a poreclit Canada) si o esarfa aruncata la misto peste gat ca sa impresionez poporul.

Va jur, dragii mei, ca week-end-ul nu e chiar pentru oricine, drept pentru care m-am decis sa scriu un articol d-ala cum gasesti in revistele proaste pentru muieri sensibile sau sensibilizate, gen "5 sfaturi ca sa o sugi mai bine in bezna". Asadar...

5 SFATURI CA SA FII "SURVIVOR OF THE WEEKEND"


1. Cel mai important este sa te imbraci cu ceva comod. Si nu neaparat sa te imbraci, ci cat sa te incalti. Daca esti ca mine sau ca Gingerberg, inseamna ca iti place sa te zbantui pana nu mai poti si, pe urma, sa mai iei o gura de beutura ca sa poti sa te zbantui si mai cu foc si patima. Dar am zis sa te zbantui, nu sa faci ca animalul in cusca, da? Bon.

2. Nu bea prost! Bautul prost te face prost si de prost - gust. Bea acelasi tip de bautura toata noaptea, oricat de tentant ar fi sa bei un Jagger - Red Bull, pe urma o Vodka - orange si pe urma un long island, doar ca sa ai certitudinea ca te imbeti. Te imbeti, dar te faci cacat. Cacat ambulant si nici nu o sa ai amintiri a doua zi, ceea ce s-ar putea sa fie cel putin neplacut. Nu de alta, dar "tu cine esti?" nu e prima intrebare pe care vrea sa o auda tipa aia care doarma langa tine. Oricat de urata ar fi. Serios. Oricat de urata ar fi. 

3. Daca ai iesit la agatat, du-te acasa. Oricine iese chitit in club sa agate o sa sfarseasca inecandu-si amarul in alcool si plecand acasa cu cea mai proasta alegere pe care ar putea sa o faca beat, cunoscuta si sub numele de "dac-as fi treaz (a) te-as intreba cat mai costa parfumul de duzina si samponul de urzica". Genul de om despre care prietenul tau cel mai bun te-ar intreba in timp ce e jumatate sub bar"ce cauti cu distrusa asta, coaie? Coaieeee...e urataaaaa, coaieeeee". You got the picture: go home.

4. Ai iesit vineri? Iesi si sambata. E week-end. Meriti. Daca duci trai de corporatist, meriti de 10 ori mai mult si sambata noapte. Pentru ca magia week-end-ului e formata din praful lui Peter Pan (stiu la ce va ganditi aici, dar chiar voiam sa vorbesc in metafore, obsedatilor) de vineri si de recolta de sambata seara. Daca e seceta, ati pus-o. Udati pamantul cu alcool, dar tineti, in continuare, cont de punctul 2 ca sa nu ajungeti la punctul 3.

5. Imprieteneste-te cu barmanii. E cel mai bun lucru pe care poti sa il faci. Gaseste-ti un club care iti place, du-te acolo "on a daily basis", fii cel mai bun prieten al barmanului care face cel mai bun long island si de aici se asigura buna dispozitie pentru momentele de la punctul 4 (asa ma amuza trimiterile astea...)


Bun, acum ca o sa supravietuiti week-end-ului, don'shoara care semneaza tot ce e scris din colt in colt se duce sa isi inceapa week-end-ul asa cum stie dansa mai bine. 

Vreau sa stiu cu cine ma vad maine seara in Vault, ca sambata stiu deja:).

Va pupa, Fifi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu