marți, 18 decembrie 2012

Am sentimente pana in 9 dimineata si in perioada sarbatorilor

Am gasit zilele astea wish list-ul pentru 2011, facut in 2010. Pe ala pentru 2012 nici nu m-am obosit sa il fac acum un an pentru ca, la vremea respectiva, aveam senzatia ca nu imi pot dori mai mult. Eronat. Tot timpul e bine sa vrei mai mult de la tine si mai putin de la cei din jur. Dar hai sa facem o analiza din colt in colt a ceea ce imi doream in 2010 si sa vedem daca am reusit sa tai de pe lista ceva. Pe puncte, ca sa inteleaga tot poporul:

2011. Un fel de ce vreau.

January3
Am chef sa ma uit la o comedie romantica. Genul ala de film care ii aduce oricarei femei un zambet pe buze si o face sa se gandeasca la sentimente pierdute, avute sau nedobandite inca la momentul respectiv. Si mi-am adus aminte de filmul “10 things I hate about you” si, intamplator sau nu, m-am decis sa scriu 10 lucruri pe care vreau si sunt sigura ca pot sa le fac in 2011. Pentru ca de o luna incoace, imi tot repet ca 2011 va fi anul meu…nu. Ca 2011 va fi anul nostru. Si atunci…iata cele 10 porunci ale mele pentru anul ce tocmai a inceput. Va anunt inca de la inceput ca ordinea este absolut aleatorie, ele fiind scrise si gandite in acelasi timp.

1. Vreau sa renunt sa ma joc cu parul. Sunt constienta ca aceasta dorinta nu se va concretiza in primele zile ale anului, nici macar in primele luni, dar sunt sigura ca voi reusi.
Dincoltincolt dixit: Nu am reusit in 2011, nici in 2012, ci doar inspre sfarsit. Si, oricum, nu am renuntat de tot, pentru ca mai am momente in care ma plictisesc sau in care ma gandesc la cai verzi pe pereti (nu la melodia aia sinistra, ci, pur si simplu, visez cu ochii deschisi) cand incep sa imi innod parul in cele mai dubioase si necunoscute moduri. Vorba lui mama, dupa operatiunea asta arat de parca mi se formeaza dread-uri de la nespalat. Urat, tare urat, dar fiecare cu ticurile lui nervoase. Sa trecem asta la wish-list-ul pentru 2013. Poate atunci  o sa am mai mult noroc.

2. Vreau in vama. Pentru ca in 2010 am ratat-o si imi pare foarte rau pentru asta asa ca in 2011 voi sta dublu fata de cat am stat atunci. Doar ca sa imi iau revansa:).
Dincoltincolt dixit: Asta da. In 2011 nu am ajuns in vama, ci doar in Mamaia la Sunwaves (ceea ce nu a fost cu mult mai rau decat in Vama, trust me si m-am plimbat in tara cu SUV-urile. Alea nu sunt jeep-uri. Eu asa stiu de la TopGear si nu numai. Dar, in 2012, am avut niste oameni foarte simpatici alaturi care m-au dus in Vama de ziua mea si nu m-au abandonat acolo. Ba chiar au petrecut un week-end intreg cu mine si m-au facut sa ma simt excelent. Si week-endul de dinainte sa implinesc 23 de ani va fi mereu una din cele mai frumoase amintiri).

3. Vreau o vara pe care sa nu pot sa o uit nici la 90 de ani. Vreau sa fie vara in care toate sentimentele pozitive o sa misune prin corpul si mintea mea.
Dincoltincolt dixit: Si asta da. Dar asta din 2012 parca a fost mai simpatica decat precedenta, cu toate ca mi-e dor tare de arhitectul pe care l-am cunoscut atunci.  Am avut o vara excelenta in care am trecut prin toate starile excelente. De la extaz ca prietenei mele cele mai bune ii place in Vault, la luat de la aeroport si petrecut doua saptamani minunate in compania unei prietene pe care nu o mai vazusem de aproape 10 ani. De la ras cu lacrimi de diversi sinistri care imi gem pe balcon la ajungand sa tin mai mult decat credeam ca sunt capabila la niste oameni care credeam ca m-au abandonat pe parcurs. De la dormit 3 oameni pe o canapea de la ikea in timp ce se bat pe paturi si pe spatiu la dormit 4 oameni pe 2 canapele intinse in toata garsoniera. Mai pe scurt, da. O sa tin minte mereu vara asta pentru Stockholm 75, pentru lasat canapeaua la dospit, pentru tigarile insotite de lectii de viata cu Fifi, pentru prima data in Ikea si pentru o noua porecla primita pe care nu o sa v-o spun niciodata.

4. Vreau sa imi iau carnetul. Asta cat se poate de repede.
Dincoltincolt dixit: Ei, aici nu prea mi-a iesit. M-am apucat de scoala de soferi in 2011, dar dupa aia am avut un accident idiot la ski care mi-a tinut genunchiul drept imobilizat vreo 3 luni, dupa care am inceput sa prind frica de masinile de pe contrasens din cauza unui alt accident la care am participat fara sa vreau, si, atunci, am abandonat proiectul pentru 2013. Dar si cand ma reapuc...atunci sa vedeti spaima soselelor ce e in stare sa faca. Dar la ski mergem si noi? 

5.Vreau sa plece toate persoanele rele din viata mea. Serios. Asta e o rugaminte deschisa. Faceti ca dinozaurii si dispareti. Pentru ca nu mai vreau sa mi se umbreasca fericirea.
Dincoltincolt dixit: Asta mi-a iesit. Mai ales dupa ce m-am mutat si dupa ce mi-a venit mintea la cap am ramas cu 4 persoane langa mine, dar alea 4 persoane fac cat lumea si inca un pic. Nu tin neaparat sa devin sentimentala, dar cand vine vorba de ele, o fac. In concluzie, multumesc ca ati disparut. Multumesc din suflet!

6. Vreau prieteni. Bine…am deja prieteni, dar asta este o alta rugaminte deschisa pentru eventualele persoane care vor sa imi fie aproape pentru cateva luni doar pentru ca au oarece interese.
Dincoltincolt dixit: Am zis ce era mai important legat de asta la punctul 5. Totusi, as dori ca Gigly, Fifi, Vlad, Mihaela si fetele din Vitan sa stie ca Miriam tine mult la ei si ii apreciaza fix pentru ceea ce sunt cu adevarat.

7. Vreau sa iubesc. Sincer si neconditionat si din suflet. Sa nu se transforme in obsesie si in nevoie de control, ci in intelegere si respect reciproc.
Dincoltincolt dixit: Aia cu iubirea, probabil, era viabila la vremea respectiva. Acum, ca mi-a venit mintea la cap, am inlocuit fanteziile inrudite cu povestea lui Alba - ca - Zapada cu un realism necesar. Dar, pe viitor, tot nu am nevoie de obsesie si nevoie de control. Aia sa fie la dusmanii mei, si nici macar lor nu le doresc sa traiasca in calvar alaturi de o gaina nebuna care cotcodaceste dupa graunte. Intelegere si respect reciproc suits me just fine.

8. Vreau sa rad in fiecare zi cu pofta. Sa enervez pe toata lumea din jur cu rasul meu strident, dar sa nu imi pese si sa nu ma opresc pana cand simt eu ca vreau sa ma opresc.
Dincoltincolt dixit: Asta oricum fac in fiecare zi. Aparent, la vremea respectiva, eram oarecum trista, dar, acum, nu mai e cazul sa imi doresc asa ceva. Deci punctul asta il taiem definitiv de pe lista.

9. Vreau ca anul viitor, pe 31 decembrie, la 12 noaptea sa aud aceleasi doua cuvinte pe care le-am auzit anul asta.
Dincoltincolt dixit: Sincer sa va spun, habar nu am care erau alea doua cuvinte pe care le-am auzit acum 2 ani la 12 noaptea, dar daca erau "te iubesc" taiem asta de pe lista nu pentru ca s-a indeplinit, ci pentru ca nu mi-l mai doresc. Sunt insensibila, stiu, dar nu mai bine ma pupi pe frunte si dam noroc decat sa ne pierdem in stereotipii si rahaturi de prost gust?

10. Vreau exact ce am acum si nimic mai mult. Persoane minunate care sa imi asigure starea de bine langa mine, niste parinti fenomenali si o anume persoana care sa fie stalpul meu.
Dincoltincolt dixit: Si cu asta am ramas. Parintii sunt exceptionali, oamenii sunt total altii, dar sunt absolutamente minunati si imi asigura, definitiv, starea de bine, iar acea persoana care e stalpul meu e formata din 3 persoane, ceea ce nu ma face decat mai norocoasa decat credeam. 

Hmmm.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu