sâmbătă, 3 noiembrie 2012

keeping you up to date...

Am fost certată că nu am mai scris și nu am mai scris pentru că am fost certată.

Dar, pe undeva pe acolo, cei care îmi spun să „pun mâna și să scriu” au și ei dreptatea lor, așa că, într-o zi cu soare după o zi cu ceață am decis că aș fi chiar simpatică dacă aș mai arunca două - trei vorbe că nu dau de la mine și nici nu mă doare.

Deci, vorbe am zis, da?. Luați-le ca atare.

1. Ciupercile sunt de căcat. Am zis!

De ce?? De ce, ciupercilor, de ce?? Toată viața am fost un fan înrăit al vostru. Tot timpul militam pentru dreptul vostru de a fi puse în omletă, pizza și salate și acum voi asta îmi faceți?

Long story short: sote de ciuperci achiziționat de subsemnata cu mândrie și poftă de la hipermarketul cu nume de intersecție de la Piața Unirii. Repercursiunile le simt și acum, fiind victima unei indigestii destul de nasoale.

2. Am fost (și încă sunt) un suflet altruist și am adoptat un cățel maidanez.

 E mic, draguț și jucăuș. Doarme pe hol și plânge doar când e obligat să doarmă în case străine, în altă cameră față de cea în care dorm eu. Îl cheamă Cox. Am căzut de comun acord cu doctorul lui că s-a născut pe 15 septembrie.

3. Îmi place ceața. Nu știam până aseară că îmi place, dar mă bucură faptul că încă mai pot găsi lucruri pe care nu le știam în ceea ce mă privește.

Ceața e vagă și îmi dă senzația de bine relativ combinat cu necunoscut. Ceața e mișto tare.

4. Fact! De o săptămână există MOLOTOV în București și eu încă nu l-am pătruns. I should definetly do something about that.
Se aude acolo, în spate?? Mergem și noi sau ce dracului facem? Că zău de nu m-am plictisit de trai de corporatistă, fără ca măcar să fiu d-asta.

5. We do share, among other things, a passion for awesome sex.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu